מחקר שוק בסיסי

מחקר לקוחות | מחקר טכנולוגי | מחקר מתחרים

מחקר וניתוח.png

איך עושים מחקר שוק ומחקר מתחרים?

כשפותחים עסק חדש חשוב לחקור את השוק אליו נכנסים, על מנת להניח רווח, זאת הסיבה שעם האמביציה, היצירתיות והשאפתנות של יזם צעיר, חשוב לשמור גם על פרקטיות ולבדוק האם יש צורך במוצר שלכם, מה קהל היעד, האם יש מתחרים וכו', כל זה נקרא – חקר שוק מקדים.

מה זה בעצם חקר שוק?

חקר שוק יכול להיות כל דבר שנותן לכם מידע נוסף לגביי המוצר שלכם, אם זה המצב שלו בשוק והאם הוא קיים, אם יש מתחרים, מי קהל היעד, היצע וביקוש, התכנות כלכלית אל מול עלויות ייצור, בדיקה האם המוצר יניב רווח ועוד

איש עסקים

כשפותחים עסק, חשוב להיות בקיאים בכל המידע הכרוך בכך, גם כדי שתוכלו לעבור את כל השלבים כמו שצריך, להפיק מוצר שמניב רווח ולהתפתח כעסק בהמשך וגם כדי שיתייחסו אליכם ברצינות. 

אדם שמגיע למכור מוצר ללקוח ולא מבין דבר בתמחור, התמקחות או ביקוש, כנראה יראה ללקוח לא מקצועי ודבר זה עלול לפגוע בעסקה.

התכנות כלכלית

כמו שזה נשמע, בדיקה שעוזרת להבין כמה בעל העסק ייאלץ להשקיע בייצור המוצר שיווק ועוד, אל מול הרווח שהמוצר יכול להניב עבורו והצורך שלו בשוק.

חקר שוק – השאלות הנכונות

מה מבדיל את העסק שלי?

מי קהל היעד הספיצפי שלי?

מה היעדים של העסק?

על כל השאלות הללו ניתן לענות באמצעות חיפוש באינטרנט, שיחות עם אנשים במינים בשוק אליו מעוניינים להכנס וברגע שתתנו לכל השאלות האלו תשובה מורחבת ומדויקת כמה שיותר, תצאו עם ידע על: הלקוח המדויק לכם, צורת השיווק המתאימה, צורך במוצר שלכם.

 

תוכלו לצאת למסע של פתיחת העסק בבהירות, בלי לצעוד היישר אל תוך ערפל.

צרו איתנו קשר עכשיו ונתחיל את המסע ביחד!

whatsapp copy.png
whatsapp copy.png